Звіт директора НВК «Томашпільська ЗОШ І-ІІІ ступенів- гімназія» про роботу в 2013-2014 році.

Звіт
      керівника про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю в червні 2014 року.

1.            Персональний внесок керівника у підвищення рівня організації НВП у навчальному закладі:
1.1.    Виконання функціональних обов’язків щодо забезпечення обов’язковості загальної середньої освіти (охоплення навчанням дітей шкільного віку, продовження навчання випускників 9-х класів у порівнянні за останні 3 роки).

Шановні
присутні.
Згідно наказу Міністерства освіти і науки України №55 від 28.01.2005року «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» та  №178 від 23.03.2005 року «Про затвердження примірного Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно – технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю, відповідно до п. 95 «Положення про загальноосвітній навчальний заклад» затвердженого постановою КМУ від 27.08.2010 № 778» директор зобов’язаний щорічно звітувати про виконану роботу протягом навчального року.
Сьогодні
я поінформую про підсумки роботи НВК «Томашпільська ЗОШ І-ІІІступенів - гімназія» за 2013-2014 навчальний рік.
Як директор навчального закладу, у своїй діяльності протягом звітного періоду керувався Статутом
НВК «Томашпільська ЗОШ І-ІІІступенів - гімназія» ( нова редакція) від 2013 року, Правилами внутрішнього розпорядку, посадовою інструкцією директора школи, законодавчими документами України та іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.
Будівля нашої школи збудована та прийнята в експлуатацію у
січні 2012 року і розташована на земельній ділянці площею  2,45 га. Зараз завершується робота по одержанню школою державного акта на цю шкільну ділянку.
Протягом 201
3-2014 навчального року  педагогічним колективом зроблено певний внесок у підвищення рівня організації навчально-виховного процесу..
Відповідно до
рішення Томашпільської районної ради  та щорічного розпорядження голови Томашпільської районної держваної адміністрації  за закладом закріплено мікрорайони Смт Томашполя, сіл Пеньківки та Олександрівки.  В червні-серпні місяці 2013 року здійснено уточнення списків учнів шкільного віку з 5 до 18 років. До 15 серпня дані списки оформлені згідно вимог Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000 року № 646. Педагогічними працівниками проведено перепис дітей мікрорайонів.   Всі 702  дітей  шкільного віку охоплені навчанням, і приступили до занять.. Із них:
в школі І ступеня –
290 учнів;
в школі ІІ ступеня –
325 учнів;
в школі ІІІ ступеня –
87 учнів.
 
Середня наповнюваність класів становить 23 учн
і, в т.ч.:

 

в школі І ступеня – 24 учні;
в школі ІІ ступеня –
23 учні;
в школі ІІІ ступеня –
22 учні.
У школі укомплектовано
30 класів. Протягом навчального року  загальна кількість учнів школи зросла до 711. Це дозволило дирекції з ІІ семестру  провести поділ на навчальні групи при вивченні окремих предметів 7-Б клас .



З кожним роком географія проживання наших учнів розширюється. Крім  мікрорайонів, нашу школу – гімназію для навчання дітей вибрали батьки сіл Ракови, Яршівки, Липівки. Транспортну доступність до школи забезпечуємо двома «Шкільними автобусами»та трьома рейсами орендованого автобуса ПП Шкурака А.М. з Яришівки, мікрорайону Будівельників та Білої. Всього підвозимо 135 дітей.
Останнім часом кількість учнів у школі залишається стабільною і простежується тенденція до зростання учнівських контингентів по початковій і основній школах:2013- 2014 н.р. – 711 учнів, 30 класів, 2014 – 2015 н. р. -  712, 30 класів,

Початкова – 295 і 305;  основна – 329 і 330.

Сформовано 3 перших класи 28 – 28- 24 ;

3 пятих класи 1(5) Г – 18,  загальноосвітні 29 – 23 та  та подали 48 заяв до 10-х   класів  на 2014-2015 н. р.:

в т.ч. 13 – профіль англійська мова, 20 – профіль історія,  15 – універсальний профіль.


Протягом навчального року на базі школи успішно проведені засідання  районних методичних обєднань  та семінари: вчителів англійської  мови,
  вчителів 4-х класів, вчителів основ медичних знань, вчителів історії та правознавства, вчителів основ здоровя, предмету «Захист Вітчизни», міжрайонний семінар практичних психологів, школа молодого вчителя фізичної культури, початкових класів, класних керівників 5-хкласів, заступників директора школи.


 
Всі учні 9-х класів продовжили навчання у навчальних закладах: у 10-х класах ЗНЗ, та у вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації. З  випускників школи ІІ ступеня на початок навчального року продовжили навчання  82 , з них  36  у 10-му класі своєї школи, , інші у коледжах та професійних ліцеях.
З     випускників 11 класу вступили: в заклади ІІІ-ІУ рівнів акредитації –
35    ( 87,5  %); І-ІІ рівня акредитації –5%); професійний ліцей – 3  ( 7,5  %) . Це дуже високий показник вступу до вишів. Саме завдяки наполегливості адміністрації, педагогічного колективу школи, тісній співпраці з батьками отриманий такий результат.

1.2.    Створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.

Враховуючи потреби учнів, кадрові можливості, матеріальну базу школи, перспективу здобуття подальшої освіти випускниками школи
. Учні 10-11-х класів навчаються в профільних класах: 10-А, 11-А –іноземна філологія (англійська та німецька мови),      10-Б – біолого-хімічний профіль, 11-Б біолого-екологічний.  У 5-х класах введено другу іноземну мову – російську, у гімназійних – німецьку.  Учнями  10-х класів вивчається факультатив «Захисти себе від ВІЛ». З даного питання школа є базовою в районі.  На виконання нових державних стандартів початковвої та повної загальної середньої освіти введено такі предмети: «Сходинки до інформатики» в 2-х класах та «Інформатика» в 5-х кл. Для  вивчення інформатики обладнано 3 НКК. В даних кабінетах є всі умови для використання у навчально-виховному процесі ІКТ (комп’ютери, мультимедійні проектори).
Постійно удосконалюється забезпечення навчального закладу Інтернетом. Встановлений Wi-Fi.
 

Томашпільська гімназія в складі навчально-виховного комплексу «Томашпільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія».

                                                 Про гімназію.

Гімназія сьогодні - це: можливість отримати якісну  освіту;
вступити до провідних навчальних закладів,  здобути  омріяну спеціальність.

Основні завдання гімназія вбачає  у створенні умов та наданні широких можливостей для  навчання, виховання, розвитку інтелектуально обдарованих дітей району на рівні кращих національних та європейських освітніх стандартів.

У сфері:

- навчання відпрацьовані структура та зміст гімназійної освіти, апробовано та запроваджено в навчально-виховний процес  інноваційні технології, налагоджено тісну співпрацю  вчителів.  Поглиблено вивчаються гімназійних класах іноземні мови (англійська, німецька);

- індивідуального розвитку нагромаджено досвід індивідуального впливу на учнів, апробовано різні системи вивчення індивідуальності учня, рівня його особистісного розвитку;

- громадського життя  знайдено гнучку, зручну і дієву форму учнівського самоврядування. Досягненням є створення демократичної, видовищної методики проведення масових заходів, реалізовано цільові проекти  громадських об’єднань (гуртків, клубів, товариств). У школі-гімназії сформувалися свої традиції, свій внутрішній мікроклімат, структура.

 Мікрорайон для гімназії не встановлюється. Учні зараховуються до гімназії на конкурсній основі незалежно від місця проживання. З правилами прийому до гімназійних класів  можна ознайомитися на її сайті , задавши запит в  ІНТЕРНЕТІ «НВК «Томашпільська ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія», папка для батьків.

  Профіль гімназії – гуманітарний ( історія, англійська та німецька мови).  З 1 вересня 2014 року в гімназії  навчатиме ангійської та німецької  мови англомовний волонтер із «Корпусу миру»  США .

   Випускний клас гімназії - 7-й, що відповідає 11 класу загальноосвітньої школи. Станом на 2014 рік в гімназії є 1 (5) та 2 (6) класи. Дирекція провела рекламну компанію через районну газету та сайт школи-гімназії по прийому документів до 1-го гімназійного класу на 2014 – 2015 н.р.  навчальний рік.

   Гімназія є опорним закладом  району:

·       з  фізичного виховання; превентивної освіти; безпеки життєдіяльності та цивільного захисту; передового педагогічного досвіду з хімії, основ здоровя, початкових класів, іноземної мови; методичної майстерності учителів вищої категорії;

·       як філія районного методичного кабінету учителів початкових класів; предметно-методичний центр для педагогів ІІ категорії та спеціалістів.

Значним надбанням управлінської діяльності стало створення внутрішньогімназійного моніторингу якості роботи гімназії, перехід від управління людьми до управління процесом, розробка та застосування  системи морального та матеріального стимулювання праці персоналу та учнів закладу. 

У гімназії навчають дітей справжні майстри своєї справи: 2 вчителі-методисти,  12  старших вчителів,  29 спеціалістів вищої категорії,  25 відмінників освіти України.

У гімназії ефективно працюють психолого-педагогічна служба, науково-методична рада, предметно-методичні кафедри, які накопичують досвід педагогічних розробок, займаються оновленням змісту навчання, впровадженням сучасних форм і методів навчально-виховної роботи.

На  кінець  року  у  школі навчається  711  учнів . Високий  рівень   у  навчанні  з  635   учнів  мають   174  учні,  що    становить   27  %,

достатній   - 232  учні,  що  становить 37% ,  середній -  181  учень  , що  становить  29   %,   початковий -  48   учнів  , що    становить    7   % .

Якість  навчальних  досягнень  учнів  за  навчальний  рік

 становить 64  % від загальної кількості учнів 2—11-х класів.

Нижче від   загальношкільного показника якості закінчили навчальний рік учні таких  класів :

10- Б  клас – 11 % , 9 – А клас – 22 % , 8 – А клас – 24 % , 8 –Б клас  - 27% ,    7 – А клас -   32%,7- Б клас – 37 % , 6 –А клас - 42 % , 9 – В клас – 45 % , 5 – Б клас – 55 % ,  9 – Б клас  - 56 % , 11 – А клас – 63 %.

З    вищими  показниками   :

2 ( 6 ) гімназійний – 95 % , 1 ( 5 ) гімназійний -  86 % , 11 – Б клас  - 85 % , 8– В клас -  76% , 10 –А клас - 74 , 5 – А клас  - 73 % .

Показник найвищої якості навчальних досягнень з предметів мають учні 

 у  школі  І    ступеня – 3 – Б класу  , 

 у  школі  ІІ ступеня     2 (  6 ) гімназійного класу, 

у школі  ІІІ  ступеня – 11 – Б класу .

           Учнів   високого рівня  навчальних  досягнень  за  ступенями :

І  ступінь -  90 ,   ІІ - 63   ;    ІІІ -21 ,   всього  -   174  учні   . 

До    першої  двадцятки серед учнів основної і старшої школи    увійшли  такі    учні   :

Щербатюк Іванна   -   11 – Б   клас  ( 16  « 12 » )  ,     

Кузьмінська  Іванна -   11 – Б   клас  ( 13  « 12 » )

Горупашенко Вікторія -   1 ( 5 ) гімназійний  клас  ( 12  « 12 » )  ,

Петровський  Іван -   9– Б   клас  ( 11  « 12 » )  ,

Мордан Еліна -   5 – А    клас  ( 10  « 12 » )  ,     

Черих  Олена -  1 ( 5 ) гімназійний   клас  ( 10  « 12 » )  ,

Загороднюк  Ілона -   11 – Б   клас  ( 9  « 12 » )  ,

Шевчук Людмила -   11 – А   клас  ( 8  « 12 » )  ,

Юрій  Олена -   11 – А   клас  (  6  « 12 » )  ,

Романюк Христина -   11 – А   клас  ( 6 « 12 » )  ,

 Гром Анастасія -   10– Б   клас  (  6  « 12 » )  ,

Сірант Тетяна -   9  – Б   клас  (  6  « 12 » )  ,

Желєзнова  Естелла -  6  – Б   клас  ( 6 « 12 » )  ,

Гриднева  Ангеліна -   5 – А    клас  (  6  « 12 » )  ,

Гаврилюк Сергій -   11 – Б   клас  ( 5  « 12 » )  ,

Шестопалько  Оксана -   11 – А    клас  ( 5   « 12 » )  ,

Сауляк Віта -   9  – Б   клас  ( 5  « 12 » )  ,

Моставлюк Ліна -   8 – В   клас  ( 5  « 12 » )  ,

Роштабіга  Анастасія -   6  – Б   клас  ( 5  « 12 » )  ,

Антонишина  Богдана -   1 ( 5 ) гімназійний  клас  ( 5  « 12 » )  .

Остання десятка за загальношкільним рейтингом :

Гацюк Артем  - 8 – Б клас   ( 10  оцінок початкового рівня ) ,

 Шевчук  Віталій  -  8 – Б клас  ( 10 оцінок початкового рівня ) ,

 Бабій  Ілля  -  10 – Б клас  ( 9  оцінок початкового рівня ) ,

Сандульський  Андрій  - 8 – Б  клас ( 9 оцінок початкового рівня ) ,

Кондратов  Іван  - 9 – А  клас ( 8 оцінок початкового рівня ) ,

Олійник Михайло – 7 – А  клас (  7  оцінок початкового рівня ) ,

 Юрій Олександр  -7 – Б  клас (5 оцінок початкового рівня ) ,

 Мельник Владислав  8 – А   клас ( 4  оцінки початкового рівня ) ,

Калінін Максим  -8 – А   клас (  4  оцінки  початкового рівня ) ,

Шклярук Володимир -8  – А клас ( 4оцінки  початкового рівня )

 

      Цього року відразу 9 випускників 11-х класів нагороджені золотими та срібними медалями за особливі успіхи в навчані:
1.
Гаврилюк Сергій
2.
Завалій Надія
3.
Загороднюк Ілона
4.
Кузьмінська Іванна
5.
Мотрук Анастасія
6.
Романюк Христина
7.
Шевчук Людмила

8. Щербатюк Іванна

9. Юрій Олена.

 14 випускників - грамотами МОН України за особливі успіхи при вивченні окремих предметів.

  Учні нашої школи-гімназії  традиційно беруть активну участь у районних та обласних предметних олімпіадах, різних наукових конкурсах: «З української мови ім.. П.Яцика», з історії, математики, біології. Всього в районних олімпіадах взяло участь 56 учнів, з них  стали переможцями - 15 та призерами - 12. Дозвольте назвати  кращих учнів нашої школи і нашого району:
1. Математика: Камінська Юлія.
2. Українська мова та література: Шевчук Людмила, Барладян Тамара, Петровський Іван, Моставлюк Ліна, Козак Марія
3.Хімія: Щербатюк Іванна, Петровський Іван
4. П
равознавство:Чоловський Владислав, Петровський Іван,
5. Трудове навчання:
Пачка Олег, Ярош Вікторія
6. Географія:
Петровський Іван
7. Англійська мова:
Кузьмінська Іванна, Голуб Ганна, Моставлюк Ліна.
8.
Екологія: Щербатюк Іванна
9. Економіка:
Щербатюк Іванна
10. Біологія:
Щербатюк Іванна, Петровський Іван.
11.
Фізична культура Грищук Костянтин.

12. Світова література Шевчук Людмила , Чоловський Владислав, Моставлюк Ліна
 На обласних предметних олімпіадах  Щербатюк Іванна виборола ІІ місце з біології та ІІІ – з економіки, ІІ місце з Української мови -  Моставлюк Ліна, ІІІ місце з хімії -  Петровський Іван, ІІІ місце у Всеукраїнському конкурсі «Шевченко, як і Україна - вічні» Салюк Таня.

 

1.3.               Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи.
Виховна робота проводилася згідно плану виховної роботи школи. Силами дитячого самоврядування під керівництвом класних керівників, вчителів, заступника директора з
 виховної роботи Шпикуляк М.М. були організовані і проведені на високому рівні шкільні свята: свята Останнього дзвоника, випускний бал-Шпикуляк М.М., Кузьмінська Г.Ю., бал випускників з першокласниками – Подкопаєва Н.Д., Міс осінь - Мельничук Н.А., Міс весна –Каспрук Г.С., новорічні ранки,  «Бій під  Крутами»-Куріленко А.Г., «Біль Афганістану …» - Лукіянов В.І., «О мово, музико, калино, бальзам цілющий для душі» - Сколодчук Л.В., «Від зернини до хлібини», «Ми стали школярами» - Пентюк Г.І., Линько Л.С., «Свято Осені», «Свято Букваря» - Мудрак Т.Й., Урбанська Л.В., «Книга-джерело мудрості», « Книга – джерело мудрості» - Немировська Л.П., Хоміч Н.С., «Слово Кобзареве лине крізь віки» - Фролова Г.Г., «Прощавай, початкова школо!» - Жовтан Л.В., Вигодянська О.В., Червань Н.І., День святого Валентина – Кмитюк Н.В., Свято ввічливості – Луцишина Г.І., «Україна – спільний дім» - Моставлюк Т.М., «Різдвяний вертеп» -Пустовіт Н.М., «Дзвони Чорнобиля» - Перейма О.В.

 

Протягом року вчителями всіх   кафедр проведено предметні тижні. Позаурочна діяльність насичена різноманітними заходами: конкурсами, вікторинами, квест-іграми, конкурсами плакатів, малюнків, презентацій,  зустрічами з відомими людьми, працівниками міліції, служб у справах дітей, сімі та молоді Томашпільської РДА, лікарями Томашпільської ЦРЛ, СДПЧ-28, виставкою робіт, виготовлених власними руками.
Традиційними заходами в школі стали: День фізкультури та здоров’я, День безпеки життєдіяльності, День цивільного захисту, фестиваль ранкової зарядки «Рух заради здоровя», фестиваль команд  юних інспекторів дорожнього руху, фестиваль«Нащадки козацької слави», правовий КВК, участь у відкритті пам’ятника воїнам-афганцям.  З метою задоволення потреб та  інтересів учнів у 2013-2014 н.р. було організовно роботу гуртків:  «Солісти-вокалісти», «Туристичний», «Краєзнавець», «Чарівний пензлик», «Бджоляр», «Юний математик», які відвідуєвали 96 учнів.  В закладі протягом 2013 – 2014 н. року працювали секції з волейболу, баскетболу, футболу, настільного тенісу, гандболу,  де займалися ще  100 учнів. В секціях з рукопашного бою, футболу, гандболу, хокею на траві, що діють при ДЮСШ покращували свій фізичний стан 280 учнів. Гуртки при Будинку дитячої творчості відвідують 519 учнів, найбільшою популярністю користуються: хореографічний, бісероплетіння, випилювання лобзиком та пірографія, аплікація соломкою, початкове технічне моделювання. 

Всі вчителі, які ведуть   гурткові заняття, факультативи мають належну професійну підготовку. Для здійснення навчального плану школа має необхідне кадрове, методичне та матеріально-технічне забезпечення.

 

Значні досягнення учні посіли в різних видах конкурсів районного, обласного рівнів. Зокрема: Всеукраїнський конкурс знавців української мови, літератури, історії, народознавства – 121 учень, Всеукраїнський конкурс юних математиків «Кенгуру» -67 учнів, конкурс «Колосок» - 41 учень, конкурс«Олімпус» - 25 учнів,  конкурс «Кришталева сова» - 58 учнів, конкурс «Екоялинка» від журналу «ЗІН-прибулець із космосу», конкурс «Державтоінспектор та інші учасники руху», конкурс робіт декоративно-прикладної творчості та малюнків на протипожежну та техногенну тематику, конкурс малюнків з охорони праці, конкурсі плакатів , листівок на екологічну тему «Збережемо планету Земля!», Всеукраїнський конкурс квітникарства та ландшафтного дизайну «Квітуча Україна», конкурс «Діти за чисту енергію»,
З метою якісної організації дозвілля та самоорганізації учнів в закладі працювало  дитяче самоврядування. У вересні проведено вибори його президента.   За підсумками голосування ним обрали ученицю 10-Б класу Гром Анастасія. Учні активно долучаються до всіх заходів, які проводяться в школі. Гром Анастасія брала участь в обласному форумі лідерів учнівського самоврядування, районному семінарі  шкільних лідерів.

 

 Активістами культурно-масового життя школи є:
1. Шкільне самоврядування:
президент Гром Анастасія,  Петровський Іван.
2. Активні учасники концертів:
Кузьмінська Іванна, Кривко Наталія, Гнатишина Наталія, Трачук Валерія, Вакалюк Яна, Черих Олена, Зенян Настасія , Смоляк Катерина, Мордан Еліна  Учасники фольклорно-етнографічного ансамблю «Вербиченька» ( керівник Л.Синиця)  лауреати патріотичної пісні «Сурми звитяги» у  м. Вінниця та Львів,  «Червона рута» у м. Вінниця.

Гарно члени  шкільного парламенту зарекомендували  себе в акціях милосердя, «Посади троянду памяті», «Чиста країна-шлях до Європи», «16 днів проти насилля» , «Скажемо СНІДу – НІ!»,  Всеукраїнській трудовій акції «Дослідницький марафон»,  районному легкоатлетичному пробізі ( ІІ місце в районі), виставці «Великодні дзвони», Дню Перемоги, відкриттю міні-парку «Стара фортеця», Місячниках безпеки життєдіяльності, дорожнього руху, правового виховання, цивільного захисту, «Спорт для всіх-спільна турбота», благоустрою пришкільної території, у якому зайняли І місце, спартакіаді школярів району – ІІ місце, стали учасниками обласного  форуму трудових обєднань та старшокласників «Тобі, народе мій, здобутки й праця  юні України!»

Учасники шкільної команди у війсково-спортивній грі "Джура» в районних змаганнях посіли 3-є місце.
Значні досягнення мають наші школярі у спортивних змаганнях з різних видів спорту, що відбуваються як у школі, так  і  на  районному, обласному , республіканському ,  міжнародному рівні.

  Іськов Вячеслав, Жмуд Олександр – чемпіони України з рукопашного бою . На кубку Європи в Польщі Іськов Слава виборов ІІІ місце, Жмуд Саша – І місце. На  Всеросійському чемпіонаті по армійському рукопашному бою у м. Санкт-Петербург Іськов Слава зайняв ІІ місце, а Саша Жмуд – І місце.

  Якщо підвести підсумок усім цим заходам, можна сказати, що всі вони були розраховані на масовість, участь дітей різного віку, залучення до заходів постійних лідерів, активістів  та дітей без спеціальної підготовки і практики.

 

Пріоритетними завданнями у виховній роботі навчального закладу є забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації. Виховна робота педагогічного колективу була спрямована на виховання підростаючого покоління, взаєморозуміння і взаємопідтримки дітей, батьків, молоді, місцевих організацій, співпрацю у досягненні поставленої мети та завдань. У своїй діяльності керувалися загальнолюдськими цінностями, глибоким розумінням традицій свого народу, свого селища.  

 З метою підтримання порядку в школі та інформування учнів про новини шкільного життя, 1раз на 2 тижні проводиться загальношкільна лінійка, де  учнівське самоврядування підводить підсумки роботи за тиждень та оголошує план роботи на наступний тиждень, відповідно плану виховної роботи та календаря пам’ятних дат.
Профорієнтаційна підготовка молоді починається ще у шкільні роки. Завдання школи – підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота  здійснюється під час навчально-виховного процесу:
1.    поглиблене вивчення іноземних мов на уроках;
2.    розширення знань про професії на уроках, з мережі Інтернет;
3.    екскурсії на виробництво;
4.    позакласні виховні заходи.

 


У школі є профорієнтаційний термінал
РЦЗ, з яким із великим задоволенням працюють не лише старшокласники,  а й молодші учні. Проте, на жаль, він майже не працював з технічних причин.
Також
на інформаційному стенді є профорієнтаційний куточок, який містить цікаві інформаційні матеріали. Допомагають у роботі працівники  районного центру зайнятості та представники вищих навчальних закладів, які проводять бесіди зі школярами про найрізноманітніші професії, від найпопулярніших до найбільш затребуваних.

Загальний висновок , пріоритетними завданнями у виховній роботі навчального закладу є забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації. Виховна робота педагогічного колективу була спрямована на виховання підростаючого покоління, взаєморозуміння і взаємопідтримки дітей, батьків, молоді, місцевих організацій, співпрацю у досягненні поставленої мети та завдань. У своїй діяльності керувалися загальнолюдськими цінностями, глибоким розумінням традицій свого народу, свого селища.  

2.
Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу.
Адміністрація навчального закладу разом з трудовим колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у належному стані.

У закладі  щорічно зміцнюється матеріально-технічна база: обладнано сучасні  навчальні кабінети, інформаційно-методичний центр, створено сайт,  підключено до мережі Інтернет   усі комп’ютери, до послуг  учнів 3 НКК, 2 спортивних зали, актовий зал, їдальня, магазин шкільного приладдя, у навчально-виховному процесі використовується  5 мультимедійних комплексів, спортивний майданчик із штучним покриттям. Протягом навчального року зявилося 3 настінних телевізори, лазерний принтер з тиражем однієї заправки 2,5 тис. сторінок. Придбано стенди в кабінети української мови ( Сколодчук Л.М.) та світової літератури( Подкопаєва Н.Д.), фасадна дошка на школу, електродзвінок на подвіря. Виправлено помилку будівельників на частині стелі обіднього залу їдальні. Замінено її підвісною на 50% площі і на наступний рік необхідно замінювати решту.
3.    Залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу та їх раціональне використання.
Протягом 2013 – 2014 н. року до  закладу залучено додаткові джерела фінансування.

Адміністрація школи приділяє достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Активно проводиться робота по озелененню коридорів і класних кімнат, в якому беруть участь як школярі, так і всі працівники закладу. Шкільне подвір'я доглянуте. Весною цього року висаджено 26 саджанців беріз, 7 інших дерев, 56 кущів, 130 троянд на 2480 грн позабюджетних коштів. Зреалізовано внутрішкільний проект по благоустрою частини подвіря під назвою «Стара фортеця»на загальну суму позабюджетних коштів біля 15 тис. грн.. За наслідками районного двомісячника благоустрою наш заклад виборов 1-е місце серед бюджетних установ і відзначений пам’ятною фасадною табличкою.

З допомогою громадськості виправлено помилку будівельників щодо відведення води від будівлі з боку майстерні шляхом підняття асфальтового покриття на суму близько 5 тисяч грн.. та  зроблено водовідвідну каналізацію з гімнастичного містечка молодшої школи з підсипкою 12 тонн відсіву  на суму 2,5 тис. грн..

Школа забезпечена дровами на паливний сезон 2014-2015 н. р. затративши всього 57 тис. грн.на їх придбання і вивезення, для порівняння- 1 місяць опалення газом при температурі -10 С коштує для нас за цінами до 01.05.2014 року - 36 тис. грн..

 


4.   
Заходи щодо забезпечення навчального закладу педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки.
 Станом на 30.05.2014  р. педагогічний колектив навчально- виховного комплексу « Томашпільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія » складаєть­ся з досвідчених та висококваліфікованих педагогів і налічує 70 працівників ( з них 3 у відпустці по догляду за дитиною, 4 % ) ( 59 жінок та 11 чоловіків, що складає 84 % та 16 % відповідно).  З них:

Ø основних працівників — 67 ( 96 % ) ;

Ø сумісників — 3 ( 4 %) .

Ø На даний час педагогічні працівники розподілено за кваліфікаційним рівнем
 так :

Кваліфікаційна категорія

Кількість педагогічних

 

працівників

% від загальної кількості

вища

29

41 %

І категорія

27

39 %

ІІ категорія

3

4 %

спеціаліст ( розряд)

11

16 %


Атестація педагогічних працівників 2013-2014 навчального року проводилася згідно з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів України та планом заходів з проведення атестації вчителів школи, який передбачає: перевірку строків проходження курсів підвищення кваліфікації педпрацівників; закріплення вчителів за членами адміністрації школи; виявлення кількості уроків, необхідних для відвідування представниками адміністрації, профкому, членами атестаційної комісії; творчі звіти на педраді; складання графіка проведення відкритих уроків учителів, які атестуються, а також позакласних заходів; вивчення рівня кваліфікації, професійної діяльності та загальної культури в педколективі та серед учнів.

За результатами атестації   

Присвоєно кваліфікаційну категорію « спеціаліст другої категорії »  Прокоп’як Ірині Олегівні ,учителю англійської мови.

Продовжено на п’ять років строк дії кваліфікаційної категорії педагогічним працівникам, яких за результатами атестації визнано такими, що відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії « спеціаліст першої категорії »:

Ø Загороднюк Людмилі Вікторівні ,учителю початкових класів, трудового навчання  ;

Ø Кузьмінській Ганні Юріївні,  педагогу- організатору;

 
 Атестаційною комісією відділу освіти Томашпільської РДА присвоєно кваліфікаційну категорію « спеціаліст вищої категорії » Луцишиній Галині Іванівні ,учителю  математики.

Продовжено на п’ять років строк дії кваліфікаційної категорії педагогічним працівникам, яких за результатами атестації визнано такими, що відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії « спеціаліст вищої категорії »:

- Сколодчук Любов Василівні, учителю української мови та літератури  ;

- Чоловському Анатолію Івановичу, учителю  фізичної культури;

- Куріленко Аллі Григорівні ,учителю історії;

- Лозінській Юлії Ігорівні ,учителю англійської і німецької мов;

- Даніловій Тетяні Володимирівні, учителю основ здоров’я;

- Линько Любов Степанівні ,вихователю групи продовженого дня  .

 Присвоєно  педагогічне  звання « старший учитель »   Лозінській  Юлії
 Ігорівні ,учителю  англійської і німецької мов.

Присвоєно  педагогічне  звання « учитель – методист » Даніловій Тетяні Володимирівні , учителю основ здоров’я.

Продовжено на п’ять років строк дії педагогічного звання «старший учитель »  Луцищиній Галині Іванівні, учителю математики.

    Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників навчального закладу дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на  високому рівні.

5.    Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я учнів та педагогічних працівників:
5.1.    Забезпечення організації харчування та медичного обслуговування учнів та педагогічних працівників.

В закладі створені сприятливі умови для гарячого харчування 1-11 класів. За кошти
державного бюджету всі учні 1-4 -х класів,   дітей пільгових категорій  отримують гаряче харчування,  мають продовжений день в 3 ГПД  учні 1-х класів. За кошти районного бюджету всі учні одержують сніданок булка – чай, за кошти батьків комплексний обід ціною 5 грн з 3-х блюд.. Тому відсоток учнів, що отримують гаряче харчування по школі,  становить  100%.
Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний пункт, де працює
штатна медична сестра,  яка організовує систематичне та планове медичне обстеження учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань, та  стоматолог від ЦРЛ.. Щорічно на базі поліклініки ЦРЛ діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі  учні розподіляються на основну, підготовчу, спеціальну медичну групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Вчителі також щорічно проходять поглиблений медичний огляд у липні. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних медичних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у секретаря школи Жовтан О.М..
 

5.2.    Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із головних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.
На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться
первинні інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщенні школи розміщено стенд з  безпечної  поведінки.
Перед початком навчального року в кабінетах підвищеної небезпеки комісією поновлюються акти-дозволи на проведення навчальних занять та акти на спортивні споруди.
Заступником директора по АГР Хвостецькою Г.О. систематично поновлюються дезінфікуючі та миючі засоби.

5.3.
    Надання соціальної підтримки та допомоги дітям- сиротам, дітям позбавленим батьківського піклування, дітям з малозабезпечених сімей.
В цьому навчальному році соціальний паспорт школи має такий вигляд: 5  дітей, які перебувають під опікою ,  30 дітей-напівсиріт,  88  дітей, які виховуються в неповних сім'ях, 78   дітей, які виховуються в багатодітних сім'ях, 30  дітей виховується в малозабезпечених сім'ях,  31  дитина, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.
 
Ці учні постійно перебувають у центрі уваги адміністрації навчального закладу.
З метою надання соціальної підтримки протягом року всі діти даних категорій відвідувались за місцем проживання. Проводилась виховна, профілактична та корекційна робота.  Дані категорії дітей по мірі можливості отримували гуманітарну допомогу, путівки для санаторно-курортного лікування та оздоровлення.
3 учні з малозабезпечених сімей вже відпочивають в оздоровчому таборі с. Високе.  

 На День Святого Миколая 56 учнів отримали солодкі подарунки від адміністрації НВК, до Міжнародного дня захисту дітей від керівника фонду «Краще життя» Ватамана П.Ю.  - 21 учень.

 Діти-сироти Кривоногих Анастасія та Бурлетова Світлана отримали гроші в сумі по 400 гривень для придбання шкільної та спортивної форм.
Робота з дітьми пільгових категорій проводиться успішно внаслідок тісної та злагодженої співпраці класних керівників, соціального педагога, практичного психолога, адміністрації школи, учнівського самоврядування та постійного зв’язку з батьками.

5.4.
    Моральне та матеріальне стимулювання учнів і педагогічних працівників, організація їх відпочинку та оздоровлення.
 За рішенням колегії Томашпільської РДА   щосеместру проводиться перегляд кандидатур на встановлення стипендій для учнів 9-х та 11-х класів.

  Стипендіатами  районної ради стали: Кузьмінська Іванна, Кривко Наталя, Шклярук Софія  - у номінації «Художня самодіяльність» Щербатюк Іванна – у номінації «Наукова діяльність», Грищук Костянтин – у номінації «Спорт»,  Петровський Іван – у номінації «Навчання».

5.5.
    Дотримання правопорядку неповнолітніми та вжиті профілактичні заходи щодо попередження правопорушень з їх боку.
В школі наказом директора створюється щорічно профілактична рада. Вона працює на підставі розробленого Положення про профілактичну раду. На засідання профілактичної ради запрошуються учні, які схильні до правопорушень, порушують дисципліну на уроках та їх батьки.
Практичним психологом школи проводяться корекційно-розвиваючі заняття з учнями групи ризику та учнями, що потрапили в складні життєві умови. Разом з тим  за звітний період траплялися поодинокі випадки протиправної поведінки учнів, зокрема: вживання старшокласниками спиртних напоїв у вечірній час, тютюнопаління під час перерв, агресивна поведінка, пропуски занять без поважних причин.
 
Соціальний педагог
Чоловська Т.А. веде соціальний паспорт школи, тримає на контролі відвідування учнями занять у школі, обстеження санітарно-побутових умов проблемних сімей, відвідування класними керівниками учнів вдома.


5.6.    Стан дитячого травматизму.
Питання охорони праці та попередження травматизму постійно обговорюється на нарадах при директору.
Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом з тим залишаються невтішними показники травматизму дітей, особливо на уроках фізкультури.
Всього за 2013 – 2014 н.р. їх зафіксовано офіційно лікарнею 6 .

 В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.
Вивчаючи стан травматизму серед дітей, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання.
Залишається проблемою травмування учнів на уроках фізичної культури.

6.    Залучення педагогічної та батьківської громадськості навчального закладу до управління його діяльністю; співпраця з громадськими організаціями.
Виховання учнів в школі і сім'ї – щоденний нерозривний зв'язок, клопіткий творчий процес. Тому педагогічний колектив працює в тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі є безпосередніми учасниками навчання та виховання підростаючого покоління. Батьки є учасниками позакласних заходів щодо профорієнтації, світу захоплень, родинними святами та святами пов’язаними з народними звичаями і традиціями українського народу.


Класні керівники співпрацюють із сім'ями своїх вихованців: відвідують дітей вдома; спілкуються з родиною; тримають зв'язок через щоденники; проводять батьківські лекторії, батьківські збори, анкетування. Свої спостереження заносять до «Щоденника психолого-педагогічних спостережень».

 Школа має матеріальну підтримку з
боку голови РДА, члена Ради школи Закорченого О.Г. , голови  районної ради  Нароган Л.А., голови ради школи, начальника управління фінансів РДА Дорося О.М., селищного  голови Немировського В.Ф., депутатів районної ради Лунгола В. Г, Чорного В.П., Ставнійчука В.А., фермерів Синиці, Немировського, Перейми, Чорногуза.

НВК «ТЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія»  співпрацює з міжнародною організацією Корпус миру США в Україні, Проектом посольства Японії в Україні «КУСАНОНЕ», Південноукраїнським національним педагогічним університетом ім.. К.Д.Ушинського, Уманським державним педагогічним університетом імені П. Тичини, Вінницьким торговельно-економічним інститутом Київського торговельно-економічного університету, Томашпільською районною дитячо- юнацькою спортивною школою, Будинком дитячої творчості.

Восени 2013 року створено Томашпільський освітній округ.

 НВК «Томашпільська ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія»   сьогодні має досить надійний фундамент для того, щоб з оптимізмом і впевненістю будувати плани на майбутнє та вагомі підстави для впевненості в їх успіху.


На закінчення, дозвольте подякувати всім вам і тим,
  хто причетний до нашої школи- гімназії і допомагає у здійсненні всіх тих цілей і завдань, які ставить собі сьогодні педагогічний колектив, хто сприяє розвитку і вихованню молодого покоління.

 

 

 

 

Постанова
 
зборів трудового колективу і громадськості

 від 18 червня 2014 року

 

1. Звіт директора НВК «Томашпільська ЗОШ І-ІІІ ступенів- гімназія» про роботу в 2013-2014 році взяти до відома.

 

2.    Роботу директора  НВК «Томашпільська ЗОШ І-ІІІ ступенів- гімназія» Антонишина П.В. протягом 2013-2014 н.р. вважати   «задовільною».

3. Дирекції НВК «Томашпільська ЗОШ І-ІІІ ступенів- гімназія»:

3.1.    Продовжити роботу НВК  по реалізації освітньої програми закладу згідно нормативно законодавчої бази Міністерства освіти і науки України і передбачити це в річному плані роботи НВК на 2014-2015 н. р. 

                          До 01.09.2014 р і постійно
3.2.
    Продовжити реалізацію потреб учнів та їх батьків через мережу участі у олімпіадах, конкурсах, турнірах та змаганнях для розширення учнівського кругозору та пізнавальних інтересів.

                          Постійно з 01.09.2014 р.
3.3.    Здійснити організаційні заходи по відновленню робіт для завершення другої пускової черги НВК : автокласи, спортивний тир, баскетбольний майданчик  .

                             До 01.09.2014 р.
3.4.    Виконати дорожну карту підготовки до роботи в НВК волонтера Корпусу миру США в Україні.

                             До 01.09 2014 року

3.5.  Скласти кошторис відновлювальних робіт  майданчика із штучним покриттям та узгодити їх фінансування силами всіх зацікавлених організацій

                             До 01.07. 2014 р

4. Контроль за виконанням постанови покласти на Раду школи.

 

                Голова зборів-підпис                          Антонишин П.В.

                Секретар-підпис                                 Данілова Т.В.